Subject: RE: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 13:59:50 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tammekand Liis <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 1:58 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: Arno-Marko Miller <[email-masked]>
Subject: Ed: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere, Elliko

Sain Arnolt info, et saadaksin Keila-Haapsalu kiiruskaamera
elektriliitumise projekti otse Teile kooskõlastamiseks.

Lisan dokumentatsiooni manuses.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 15. august 2025 10:29
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere

Tänan väga.

Eile sain tehnovõrkude üksuselt tagasisidet, et kuna tegemist
liitumiseprojektiga, siis nemad peavad ka seda kooskõlastama.

Palun saata projekt kooskõlastamiseks otse Ellikole
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Arno Miller

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 15, 2025 9:28 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere!

Nihutasin kilbi soovitud asukohta. Lisan asendiplaani uuesti manuses.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Arno-Marko Miller < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 14. august 2025 17:07
Adressaat: Tammekand Liis < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: FW: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere

Sain liitumise asukoha osas tagasisidet kiiruskaamerakabiini paigaldajalt.
Allpool on info.

Kas õnnestuks vastavalt sellele infole liitumisasukohta muuta?

Lugupidamisega

Arno Miller

From: Marti Ranne < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 13, 2025 5:33 PM
To: Arno-Marko Miller < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Paluks kilp nihutada ca 16m Paldiski poole: see ei tohiks neil probleem
olla, kaablitrass lüheneb.

Kusagile siia oranzi ringi kanti:

Marti

From: Arno-Marko Miller [mailto: <mailto:[email-masked]>
[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 13. august 2025 13:40
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Fwd: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere,

Edastan liitumise info. Palun teada, kui see sobib ja saate
projekteerimisega edasi minna.

Saadetud rakendusest  <https://aka.ms/AAb9ysg> Outlook Androidile

  _____

Saatja: Tammekand Liis < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, august 13, 2025 11:11:01 AM
Adressaat: Arno-Marko Miller < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumine

Tere!

Olen projekteerimas Vasalemma kiiruskaamera elektriliitumist.

Varasemalt on Elektrilevi kuraator mult uurinud kilbi koordinaate, sain
need nüüd paika vastavalt mulle varasemalt edastatud infole. Koordinaadid
on kantud ka asendiplaanile.

Kui Teie poolt on kooskõlastatud, siis küsin kohe etteruttavalt ka ära,
kas on tarvis ka TRAM kooskõlastuste DHS-st kooskõlastust või piisab Teie
omast? Vastavalt teaksin arvestada kui kiirelt saame projektiga edasi
liikuda.

Tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the
personal use of the addressee.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.